REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00
Dzieci młodsze:
6.00 – 8.00
|
Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela.
Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. |
8.30 11.30 14.15 |
Dzieci jedzą zdrowe pokarmy zawierające najwyższe wartości odżywcze.
Nasze posiłki odżywcze zawierają ¾ dziennego zapotrzebowania dzieci na białko, węglowodany, tłuszcze oraz witaminy. Dzieci doskonalą umiejętności samoobsługowe, wyrabiają nawyki higieniczno– kulturalne związane ze spożywaniem posiłków. |
8.00 – 8.30 |
Ćwiczenia ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe,
stolikowe – układanie puzzli, gry memory…, zajęcia ruchowe, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych. |
9.00 – 9.30 |
Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne realizowane według wybranego programu.
Dziecko uczy się w zabawie i poprzez zabawę; aktywność zdrowotną, badawczą; ruchową, plastyczno – konstrukcyjną, muzyczną, kulturalno – estetyczną, rozwija aktywność umysłową. |
9.30 – 11.50 | Dzieci uczestniczą w zajęciach ruchowych, w zabawach
i grach w ogrodzie przedszkolnym, w parku, na boisku. |
12.30 – 14.00 |
Odpoczynek (leżakowanie, słuchanie muzyki poważnej, relaksacyjnej oraz bajek
w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”). |
13.00 – 17.00 |
Zajęcia ze specjalistami: gimnastyka korekcyjna, język angielski, rytmika.
Aktywności i ćwiczenia wynikające z zainteresowań dzieci. Aktywności rozwijające i pogłębiające wiadomości i umiejętności dzieci, gry matematyczne, praca użyteczno – porządkowa. Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. Popołudniowe gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Dzieci starsze:
6.00 – 8.00
|
Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. |
8.30 11.30 14.15
|
Dzieci jedzą zdrowe pokarmy zawierające najwyższe wartości odżywcze. Nasze posiłki odżywcze zawierają ¾ dziennego zapotrzebowania dzieci na białko, węglowodany, tłuszcze oraz witaminy. Dzieci doskonalą umiejętności samoobsługowe, wyrabiają nawyki higieniczno – kulturalne związane ze spożywaniem posiłków. |
8.00 – 8.30 |
Ćwiczenia ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe,
stolikowe – układanie puzzli, gry memory…, Zajęcia ruchowe, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych. |
9.00 – 10.00 |
Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne realizowane według wybranego programu.
Dziecko uczy się w zabawie i poprzez zabawę; aktywność zdrowotną, badawczą, ruchową, plastyczno – konstrukcyjną, muzyczną, kulturalno – estetyczną, rozwija aktywność umysłową. |
10.00 – 12.00 |
Dzieci uczestniczą w zajęciach ruchowych, w zabawach i grach
w ogrodzie przedszkolnym, w parku, na boisku. |
12.00 – 13.00 |
Odpoczynek (słuchanie muzyki relaksacyjnej, poważnej oraz bajek
w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”). |
13.00 – 17.00 |
Zajęcia ze specjalistami: gimnastyka korekcyjna, język angielski, rytmika.
Aktywności i ćwiczenia wynikające z zainteresowań dzieci. Aktywności rozwijające i udoskonalające wiadomości i umiejętności dzieci, gry matematyczne, praca użyteczno – porządkowa, praca indywidualna z dzieckiem. Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. Popołudniowe gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. |