REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ 8.00 – 13.00
Dzieci młodsze:
| 6.00 – 8.00 
 | Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. | 
| 8.30 11.30 14.15 | Dzieci jedzą zdrowe pokarmy zawierające najwyższe wartości odżywcze. Nasze posiłki odżywcze zawierają ¾ dziennego zapotrzebowania dzieci na białko, węglowodany, tłuszcze oraz witaminy. Dzieci doskonalą umiejętności samoobsługowe, wyrabiają nawyki higieniczno– kulturalne związane ze spożywaniem posiłków. | 
| 8.00 – 8.30 | Ćwiczenia ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe, stolikowe – układanie puzzli, gry memory…, zajęcia ruchowe, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych. | 
| 9.00 – 9.30 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne realizowane według wybranego programu. Dziecko uczy się w zabawie i poprzez zabawę; aktywność zdrowotną, badawczą; ruchową, plastyczno – konstrukcyjną, muzyczną, kulturalno – estetyczną, rozwija aktywność umysłową. | 
| 9.30 – 11.50 | Dzieci  uczestniczą w zajęciach ruchowych, w zabawach i grach w ogrodzie przedszkolnym, w parku, na boisku. | 
| 12.30 – 14.00 | Odpoczynek (leżakowanie, słuchanie muzyki poważnej, relaksacyjnej oraz bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”). | 
| 
 13.00 – 17.00 | Zajęcia ze specjalistami: gimnastyka korekcyjna, język angielski, rytmika. Aktywności i ćwiczenia wynikające z zainteresowań dzieci. Aktywności rozwijające i pogłębiające wiadomości i umiejętności dzieci, gry matematyczne, praca użyteczno – porządkowa. Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. Popołudniowe gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym | 
Dzieci starsze:
| 6.00 – 8.00 
 | Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. | 
| 
 8.30 11.30 14.15 
 | Dzieci jedzą zdrowe pokarmy zawierające najwyższe wartości odżywcze. Nasze posiłki odżywcze zawierają ¾ dziennego zapotrzebowania dzieci na białko, węglowodany, tłuszcze oraz witaminy. Dzieci doskonalą umiejętności samoobsługowe, wyrabiają nawyki higieniczno – kulturalne związane ze spożywaniem posiłków. | 
| 8.00 – 8.30 | Ćwiczenia ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe, stolikowe – układanie puzzli, gry memory…, Zajęcia ruchowe, praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych. | 
| 9.00 – 10.00 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne realizowane według wybranego programu. Dziecko uczy się w zabawie i poprzez zabawę; aktywność zdrowotną, badawczą, ruchową, plastyczno – konstrukcyjną, muzyczną, kulturalno – estetyczną, rozwija aktywność umysłową. | 
| 10.00 – 12.00 | Dzieci  uczestniczą w zajęciach ruchowych, w zabawach i grach w ogrodzie przedszkolnym, w parku, na boisku. | 
| 12.00 – 13.00 | Odpoczynek (słuchanie muzyki relaksacyjnej, poważnej oraz bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”). | 
| 
 
 
 13.00 – 17.00 | Zajęcia ze specjalistami: gimnastyka korekcyjna, język angielski, rytmika. Aktywności i ćwiczenia wynikające z zainteresowań dzieci. Aktywności rozwijające i udoskonalające wiadomości i umiejętności dzieci, gry matematyczne, praca użyteczno – porządkowa, praca indywidualna z dzieckiem. Dzieci bawią się swobodnie przy niewielkim udziale nauczyciela. Dzieci uczą się przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i akceptacji. Popołudniowe gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. | 
 
			